وحيد شمسايي به صباي قم مي‌پيوندد

وحيد شمسايي به صباي قم مي‌پيوندد




 

 


وحيد شمسايي به صباي قم مي‌پيوندد


تاریخ : پنج شنبه ،
5 مرداد 1391

بهترين گلزن فوتسال جهان و کاپيتان تيم ملي فوتسال کشورمان در آخرين روز نقل و انتقالات ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي کشور به صباي قم مي‌پيوندد.


فوتسال از جمله رشته‌هاي ورزشي در کشورمان است که با برگزاري رقابت‌هاي ليگ‌هاي برتر، دسته اول، دسته دوم و ليگ منطقه‌اي در تمامي رده‌هاي سني يکي از ورزش‌هاي منسجم به شمار مي‌رود.

اين رشته ورزشي تاکنون 13 دوره از بالاترين سطح رقابت‌هاي ليگ در کشورمان يعني ليگ برتر فوتسال را پشت سر گذاشته است و اکنون نيز با برنامه ريزي کميته فوتسال فدراسيون فوتبال در آستانه آغاز دوره چهاردهم خود است.

در اين بين موفقيت‌هاي ارزنده تيم ملي فوتسال کشورمان در کسب 10 عنوان قهرماني، 12 دوره مسابقات فوتسال جام ملت‌هاي آسيا و درخشش در جام جهاني 2008 و همچنين مسابقات جام جهاني کوچک در کشور برزيل موجب شده تا فوتسال يکي از پرطرفدارترين رشته در کشورمان باشد.

اما در آستانه فصل جديد مسابقات ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي کشور و در حالي که پيش از اين اعلام شده بود چهاردهمين دوره ليگ برتر با شرکت 16 تيم برگزار مي‌شود، سه تيم از حضور در اين رقابت‌ها کنار رفتند تا ليگ چهاردهم 13 تيمي شود.

صباي قم يکي از تيم‌هاي حاضر در بين 13 تيم چهاردهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي کشور است که بعد از حضور امير شمسايي در راس کادر فني خود، قصد دارد در آخرين روز نقل و انتقالات ليگ برتر، کاپيتان تيم ملي فوتسال و برادر سرمربي خود را نيز به قم بياورد.

وحيد شمسايي گزينه مورد نظر تيم فوتسال صباي قم و امير شمسايي سرمربي اين تيم است که بعد از سه فصل موفق حضور در تيم فوتسال ارم کيش قم در اوايل دهه 80 اکنون قصد دارد بعد از هفت سال بار ديگر به قم بازگشته و در تيمي بازي کند که طرفداران زيادي دارد و تعصب‌ها نسبت به آن بالا است.

صباي قم بعد از تغيير و تحولاتي که در آستانه چهاردهمين دوره ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي کشور با آن رو به رو شد، اکنون در راه ليگ چهاردهم مي‌خواهد از وجود کاپيتان با تجربه تيم ملي فوتسال و بهترين گلزن جهان بهره ببرد.

شمسايي در فصل گذشته مسابقات ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي کشور عضو تيم فوتسال صنايع گيتي پسند اصفهان بود اما بهترين گلزن جهان گويا قصد ندارد در اصفهان بماند و اعلام کرده است که در صورت وجود شرايط مساعد مي‌خواهد با برادر بزرگتر خود در تيم فوتسال صباي قم همکاري کند.

به هر حال در شرايطي که روز يکشنبه هفته جاري آخرين مهلت نقل و انتقالات ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي کشور بود، کميته فوتسال فدراسيون فوتبال به بازيکنان سه تيم فولاد ماهان سپاهان اصفهان، پرسپوليس تهران و فيروزصفه اصفهان که رسما از ليگ برتر کنار کشيده‌اند، مهلت داده است تا پايان روز پنجشنبه پنجم مرداد ماه تيم جديد خود را انتخاب کنند.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل